Persbericht – Asmodee, een toonaangevende spellenuitgever, en bol kondigen met trots een nieuwe samenwerking aan met Stichting Make-A-Wish Nederland. Samen zetten zij een speciale actie op rondom het populaire spel ‘Het Kleurenmonster‘. Steun Make-A-Wish dit seizoen en geef niet zomaar een cadeau maar een dubbel cadeau!
Make-A-Wish
Stichting Make-A-Wish Nederland zet zich in om de mooiste wensen van kinderen met een levensbedreigende ziekte te vervullen. Elke dag horen gemiddeld 4 families in Nederland dat hun kind een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte heeft. Wat volgt zijn maanden, jaren die volledig in het teken staan van ziekenhuizen, artsbezoeken en niet weten wat de toekomst brengt. Voor al deze kinderen wil Make-A-Wish Nederland hun allerliefste wens vervullen. Boswachter worden, prinses zijn in een écht kasteel of zelfs lopen op de maan. Een ervaring die ze sterker maakt. En vertrouwen en kracht geeft voor de toekomst. De positieve energie die het toeleven naar de wensvervulling kinderen en hun omgeving geeft, is precies wat nodig is om met de ziekte om te kunnen gaan.
Sinds de oprichting heeft de stichting duizenden kinderen en hun families geholpen om even de zorgen te vergeten en een moment van vreugde te ervaren.
Het Kleurenmonster
In samenwerking met bol lanceert Asmodee een unieke actie waarbij per verkocht exemplaar van bordspel ‘Het Kleurenmonster’ 5 euro wordt gedoneerd aan Stichting Make-A-Wish.
De keuze voor ‘Het Kleurenmonster’ is bijzonder passend, omdat het spel niet alleen een hulpmiddel is voor kinderen om hun emoties te verkennen. Het draagt ook bij aan de ondersteuning van een goed doel dat zich richt op het creëren van positieve ervaringen voor kinderen die het hard nodig hebben.
Wat mij betreft een hele mooie actie, zeker met de aankomende feestdagen. Hoe leuk om een kind een leuk spel cadeau te doen en tegelijkertijd een prachtig doel te steunen?
De samenwerking
We zijn ontzettend trots op deze samenwerking. We hopen dat deze actie niet alleen veel kinderen blij maakt, maar ook een belangrijke bijdrage levert aan het werk van Stichting Make-A-Wish,” aldus Jurian Duijzer, CEO bij Asmodee Nederland. Peter de Been, Marketing Manager bij Asmodee Nederland: “Bij Asmodee Nederland geloven we in de kracht van spellen om mensen samen te brengen en mooie verhalen te creëren. We zijn erg blij dat we deze purpose kracht kunnen bijzetten met deze mooie samenwerking”.